Milyen típusú jegyet vásárolhatok online?
- Online vásárlás során teljes árú, és kedvezményes jegyek (diák, gyerekjegy, nyugdíjas, pedagógus, mozgáskorlátozott, vak- és gyengénlátó) vásárlására van lehetőség. A kedvezményesen vásárolt jegyek esetében a kedvezményre jogosító iratot a beengedéskor a jegykezelőnek be kell mutatni!
Tudok egyszerre több filmre is vásárolni online?
- Különböző filmekre szóló jegyek együttes vásárlására online nincs lehetőség, ezt személyesen tudod a pénztárainkban megtenni. Online egy vásárlás alkalmával egy bizonyos előadásra lehet jegy(ek)et váltani.
Több jegyet vásároltam, de csak egy vonalkód van a visszaigazoláson. Ez normális?
- Igen. A vonalkód a vásárláshoz tartozik, így ha egy vásárlás alkalmával több jegyet is megváltottál, akkor is csak egy vonalkódot kapsz. Ezzel a vonalkóddal azonban annyi személy vehet részt a vetítésen, ahány jegyet vásároltál.
Milyen bankkártyával fizethetek?
- A vásárlásod a SimplePay fizető felületén keresztül zajlik. Az online vásárlások során elfogadunk minden olyan American Express, Maestro, MasterCard, Visa és Visa Electron típusú kártyát, melyek internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek. A részletes vásárlói tájékoztatót ITT olvashatják.
Mi történik, ha a fizetési tranzakció során hiba lépett fel?
- Az online vásárlás során csak azok a tranzakciók teljesülnek, amelyek során a fizetési folyamat minden lépése sikeresen lezajlott és amelynek a végén a SimplePay fizető felületéről visszajutottál a Sugár Mozi oldalára és ott megkaptad a visszaigazolást a tranzakcióról. Amennyiben a folyamatban hiba lépett fel, kérjük indítsd újra a böngésződet és kezdd újra a vásárlás folyamatát.
Milyen okai lehetnek a sikertelen tranzakciónak?
- A kártyát kibocsátó bank rendszere nem fogadta el a fizetési megbízást
- A kártyát kibocsátó bankhoz technikai probléma miatt nem jutott el a fizetési megbízási kérelem, vagy a tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Ilyen esetben kérjük próbálja meg újra
- A kártya nem alkalmas az internetes vásárlásra
- A kártyát, vagy a kártyával történő internetes vásárlást a kártyát kibocsátó bank letiltotta
- A vásárlás során a kártya adatai hibásan lettek megadva
- A kártya lejárt
- A számlán nincs elegendő fedezet a tranzakció végrehajtásához
- A tranzakció összege meghaladja a számlán lévő limitet
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a Sugár Mozi oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve “refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mit tehetek, ha nem érkezett meg a jegyem e-mailben?
- Kérjük, először ellenőrizd a levelezőrendszered beállításait és a spam mappádat. Amennyiben nem érkezett meg a vásárlást igazoló e-mail, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a Sugár Mozi Facebook-oldalán üzenetben, és utána nézünk. A vásárlás során használt e-mail címedre lesz szükségünk. Ha nem kapsz időben választ, pénztárainknál e-mail címed bemondásával átveheted a jegyeket.
Mi történik, ha véletlenül töröltem a visszaigazoló e-mailt?
- Amennyiben törölted a vásárlást igazoló e-mailt, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a Sugár Mozi Facebook-oldalán üzenetben, és utána nézünk. A vásárlás során használt e-mail címedre lesz szükségünk. Ha nem kapsz időben választ, pénztárainknál e-mail címed bemondásával átveheted a jegyeket.
ÁFA-s számlára van szükségem az online vásárolt jegyekről. Hogyan juthatok hozzá?
- Az online megvásárolt jegyekről ÁFA-s számlát a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időn belül tudsz igényelni, a jegyen szereplő előadás kezdő időpontjáig.
Nem a megfelelő típusú jegyet vásároltam meg. Hogyan módosíthatom?
- A jegyek módosítására, vagy törlésére online nincs lehetőség! Erre a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, az előadás kezdetéig van lehetőséged.
Hogyan töröltethetem az online vásárolt jegyemet?
- A jegyedet töröltetni a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, legkésőbb az előadás kezdete előtt 30 perccel van lehetőséged. A jegyed vételárát a pénztárnál, készpénzben fizetjük vissza.
Nem tudtunk elmenni a filmre, vissza tudom váltani az online vásárolt jegyemet?
- A megvásárolt jegyek törlésére az előadás kezdete előtt 30 perccel van lehetőséged. Amennyiben az előadás már lezajlott és a jegy nem került felhasználásra, utólag azt nem áll módunkban visszaváltani!
Át kell-e vennem a pénztárnál az online vásárolt jegyemet? - Online vásárolt jegy esetén nem szükséges pénztárainknál jegyet kérned. A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelő fogja érvényesíteni. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod kollégánknak. Amennyiben nem tudod a jegyedet kinyomtatni és okostelefonnal sem rendelkezel, vagy esetleg nem érkezett visszaigazoló e-mail, pénztárainknál e-mail címed bemondásával lehetőséged van jegyed átvételére.
Hogyan jutok be az előadásra az online vásárolt jegyemmel?
- A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelőnek kell bemutatni, aki ezt követően érvényesíti. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod. Egy kód felhasználására csak egyszer van lehetőség.
Ha nem tudom kinyomtatni, hogyan mehetek be?
- Amennyiben nincs lehetőséged az online vásárolt jegyedet kinyomtatni, kérjük, okostelefonodon mutasd be a jegykezelőnek!
Ha otthon hagytam a diákigazolványomat, hogyan tudok bemenni a filmre az online vásárolt diák jegyemmel?
- A kedvezményes jegyek érvényesítésének feltétele, hogy a kedvezményre jogosító igazolványt a jegykezelőnek bemutasd! Ha az igazolványt nem tudod felmutatni a bejáratnál, akkor nem tudunk az előadásra beengedni. Ebben az esetben a filmet akkor tudod megnézni, ha teljes árú jegyet vásárolsz a helyszínen az előadásra. Különbözet fizetésére nincs lehetőség.