2020. november 24., kedd
Milyen típusú jegyet vásárolhatok online?
  • Online vásárlás során teljes árú, és kedvezményes jegyek (diák, gyerekjegy, nyugdíjas, pedagógus, mozgáskorlátozott, vak- és gyengénlátó) vásárlására van lehetőség. A kedvezményesen vásárolt jegyek esetében a kedvezményre jogosító iratot a beengedéskor a jegykezelőnek be kell mutatni!

Tudok egyszerre több filmre is vásárolni online?
  • Különböző filmekre szóló jegyek együttes vásárlására online nincs lehetőség, ezt személyesen tudod a pénztárainkban megtenni. Online egy vásárlás alkalmával egy bizonyos előadásra lehet jegy(ek)et váltani.

Több jegyet vásároltam, de csak egy vonalkód van a visszaigazoláson. Ez normális?
  • Igen. A vonalkód a vásárláshoz tartozik, így ha egy vásárlás alkalmával több jegyet is megváltottál, akkor is csak egy vonalkódot kapsz. Ezzel a vonalkóddal azonban annyi személy vehet részt a vetítésen, ahány jegyet vásároltál.

Milyen bankkártyával fizethetek?
  • A vásárlásod a SimplePay fizető felületén keresztül zajlik. Az online vásárlások során elfogadunk minden olyan American Express, Maestro, MasterCard, Visa és Visa Electron típusú kártyát, melyek internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek. A részletes vásárlói tájékoztatót ITT olvashatják.

Mi történik, ha a fizetési tranzakció során hiba lépett fel?
  • Az online vásárlás során csak azok a tranzakciók teljesülnek, amelyek során a fizetési folyamat minden lépése sikeresen lezajlott és amelynek a végén a SimplePay fizető felületéről visszajutottál a Sugár Mozi oldalára és ott megkaptad a visszaigazolást a tranzakcióról. Amennyiben a folyamatban hiba lépett fel, kérjük indítsd újra a böngésződet és kezdd újra a vásárlás folyamatát.

Milyen okai lehetnek a sikertelen tranzakciónak?
  • A kártyát kibocsátó bank rendszere nem fogadta el a fizetési megbízást
  • A kártyát kibocsátó bankhoz technikai probléma miatt nem jutott el a fizetési megbízási kérelem, vagy a tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Ilyen esetben kérjük próbálja meg újra
  • A kártya nem alkalmas az internetes vásárlásra
  • A kártyát, vagy a kártyával történő internetes vásárlást a kártyát kibocsátó bank letiltotta
  • A vásárlás során a kártya adatai hibásan lettek megadva
  • A kártya lejárt
  • A számlán nincs elegendő fedezet a tranzakció végrehajtásához
  • A tranzakció összege meghaladja a számlán lévő limitet
  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a Sugár Mozi oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve “refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mit tehetek, ha nem érkezett meg a jegyem e-mailben?
  • Kérjük, először ellenőrizd a levelezőrendszered beállításait és a spam mappádat. Amennyiben nem érkezett meg a vásárlást igazoló e-mail, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a Sugár Mozi Facebook-oldalán üzenetben, és utána nézünk. A vásárlás során használt e-mail címedre lesz szükségünk. Ha nem kapsz időben választ, pénztárainknál e-mail címed bemondásával átveheted a jegyeket. 

Mi történik, ha véletlenül töröltem a visszaigazoló e-mailt?
  • Amennyiben törölted a vásárlást igazoló e-mailt, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a Sugár Mozi Facebook-oldalán üzenetben, és utána nézünk. A vásárlás során használt e-mail címedre lesz szükségünk. Ha nem kapsz időben választ, pénztárainknál e-mail címed bemondásával átveheted a jegyeket. 

ÁFA-s számlára van szükségem az online vásárolt jegyekről. Hogyan juthatok hozzá?
  • Az online megvásárolt jegyekről ÁFA-s számlát a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időn belül tudsz igényelni, a jegyen szereplő előadás kezdő időpontjáig.

Nem a megfelelő típusú jegyet vásároltam meg. Hogyan módosíthatom?
  • A jegyek módosítására, vagy törlésére online nincs lehetőség! Erre a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, az előadás kezdetéig van lehetőséged.

Hogyan töröltethetem az online vásárolt jegyemet?
  • A jegyedet töröltetni a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, az előadás kezdetéig van lehetőséged. A jegyed vételárát a pénztárnál, készpénzben fizetjük vissza.

Nem tudtunk elmenni a filmre, vissza tudom váltani az online vásárolt jegyemet?
  • A megvásárolt jegyek törlésére az előadás kezdetéig van lehetőséged. Amennyiben az előadás már lezajlott és a jegy nem került felhasználásra, utólag azt nem áll módunkban visszaváltani!

Át kell-e vennem a pénztárnál az online vásárolt jegyemet?
  • Online vásárolt jegy esetén nem szükséges pénztárainknál jegyet kérned. A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelő fogja érvényesíteni. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod kollégánknak. Amennyiben nem tudod a jegyedet kinyomtatni és okostelefonnal sem rendelkezel, vagy esetleg nem érkezett visszaigazoló e-mail, pénztárainknál e-mail címed bemondásával lehetőséged van jegyed átvételére.

Hogyan jutok be az előadásra az online vásárolt jegyemmel?
  • A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelőnek kell bemutatni, aki ezt követően érvényesíti. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod. Egy kód felhasználására csak egyszer van lehetőség.

Ha nem tudom kinyomtatni, hogyan mehetek be?
  • Amennyiben nincs lehetőséged az online vásárolt jegyedet kinyomtatni, kérjük, okostelefonodon mutasd be a jegykezelőnek!

Ha otthon hagytam a diákigazolványomat, hogyan tudok bemenni a filmre az online vásárolt diák jegyemmel?
  • A kedvezményes jegyek érvényesítésének feltétele, hogy a kedvezményre jogosító igazolványt a jegykezelőnek bemutasd! Ha az igazolványt nem tudod felmutatni a bejáratnál, akkor nem tudunk az előadásra beengedni. Ebben az esetben a filmet akkor tudod megnézni, ha teljes árú jegyet vásárolsz a helyszínen az előadásra. Különbözet fizetésére nincs lehetőség.
 

Hírlevél fel- és leiratkozás

Kérsz Sugár Mozi hírlevelet?

igen
nem

Add meg az e-mail címed!


Kérjük a feliratkozáshoz fogadd el Adatvédelmi szabályzatunkat!
Vásárlói tájékoztató ÁSZF