2017. június 22., csütörtök

Milyen típusú jegyet vásárolhatok online?
  • Online vásárlás során teljes árú, és kedvezményes jegyek (diák, nyugdíjas, pedagógus, mozgáskorlátozott, vak- és gyengénlátó) vásárlására van lehetőség. A kedvezményesen vásárolt jegyek esetében a kedvezményre jogosító iratot a beengedéskor a jegykezelőnek be kell mutatni!

Tudok egyszerre több filmre is vásárolni online?
  • Különböző filmekre szóló jegyek együttes vásárlására online nincs lehetőség, ezt személyesen tudod a pénztárainkban megtenni. Online egy vásárlás alkalmával egy bizonyos előadásra lehet jegy(ek)et váltani.

Több jegyet vásároltam, de csak egy vonalkód van a visszaigazoláson. Ez normális?
  • Igen. A vonalkód a vásárláshoz tartozik, így ha egy vásárlás alkalmával több jegyet is megváltottál, akkor is csak egy vonalkódot kapsz. Ezzel a vonalkóddal azonban annyi személy vehet részt a vetítésen, ahány jegyet vásároltál.

Milyen bankkártyával fizethetek?
  • A vásárlásod az OTP Bank fizető felületén keresztül zajlik. Az OTP Bank az online vásárlások során elfogad minden olyan American Express, Maestro, MasterCard, Visa és Visa Electron típusú kártyát, melyek internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint elfogadja a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyákat is.

Mi történik, ha a fizetési tranzakció során hiba lépett fel?
  • Az online vásárlás során csak azok a tranzakciók teljesülnek, amelyek során a fizetési folyamat minden lépése sikeresen lezajlott és amelynek a végén az OTP Bank fizető felületéről visszajutottál a Sugár Mozi oldalára és ott megkaptad a visszaigazolást a tranzakcióról. Amennyiben a folyamatban hiba lépett fel, kérjük indítsd újra a böngésződet és kezdd újra a vásárlás folyamatát.

Milyen okai lehetnek a sikertelen tranzakciónak?
  • A kártyát kibocsátó bank rendszere nem fogadta el a fizetési megbízást
  • A kártyát kibocsátó bankhoz technikai probléma miatt nem jutott el a fizetési megbízási kérelem, vagy a tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Ilyen esetben kérjük próbálja meg újra.
  • A kártya nem alkalmas az internetes vásárlásra
  • A kártyát, vagy a kártyával történő internetes vásárlást a kártyát kibocsátó bank letiltotta
  • A vásárlás során a kártya adatai hibásan lettek megadva
  • A kártya lejárt
  • A számlán nincs elegendő fedezet a tranzakció végrehajtásához
  • A tranzakció összege meghaladja a számlán lévő limitet
  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a Sugár Mozi oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve “refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mit tehetek, ha nem érkezett meg a jegyem e-mailben?
  • Kérjük, először ellenőrizd a levelezőrendszered beállításait és a spam mappádat. Amennyiben nem érkezett meg a vásárlást igazoló e-mail, böngésződön keresztül lehetőséged van a jegyed nyomtatására vagy elmentésére. Ehhez kérjük kattints a ‘Vásárlásaid’ menüpontra, és a vásárlás során használt e-mail-címed megadásával az aktuális vásárlásaid listájából válaszd ki azt, amelyiket le szeretnéd tölteni vagy ki szeretnéd nyomtatni.

Mi történik, ha véletlenül töröltem a visszaigazoló e-mailt?
  • Amennyiben törölted a vásárlást igazoló e-mailt, böngésződön keresztül lehetőséged van a jegyed nyomtatására vagy elmentésére. Ehhez kérjük kattints a ‘Vásárlásaid’ menüpontra, és a vásárlás során használt e-mail címed megadásával az aktuális vásárlásaid listájából válaszd ki azt, amelyiket le szeretnéd tölteni vagy ki szeretnéd nyomtatni.

ÁFA-s számlára van szükségem az online vásárolt jegyekről. Hogyan juthatok hozzá?
  • Az online megvásárolt jegyekről ÁFA-s számlát a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időn belül tudsz igényelni, a jegyen szereplő előadás kezdő időpontjáig.

Nem a megfelelő típusú jegyet vásároltam meg. Hogyan módosíthatom?
  • A jegyek módosítására, vagy törlésére online nincs lehetőség! Erre a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, az előadás kezdete előtt legfeljebb 3 órával van lehetőséged. Amennyiben az előadás kezdete előtt 3 órával a Mozi még nincs nyitva, akkor az előadást megelőző napon, nyitvatartási időben tudod a módosítást kérni a pénztárainknál.

Hogyan töröltethetem az online vásárolt jegyemet?
  • A jegyedet töröltetni a Sugár Moziban személyesen, nyitvatartási időben, az előadás kezdete előtt legfeljebb 3 órával van lehetőséged. Amennyiben az előadás kezdete előtt 3 órával a Mozi még nincs nyitva, akkor az előadást megelőző napon, nyitvatartási időben tudod a törlést kérni a pénztárainknál. A jegyed vételárát a pénztárnál, készpénzben fizetjük vissza.

Nem tudtunk elmenni a filmre, vissza tudom váltani az online vásárolt jegyemet?
  • A megvásárolt jegyek törlésére az előadás kezdete előtt legfeljebb 3 órával van lehetőséged. Amennyiben az előadás már lezajlott és a jegy nem került felhasználásra, utólag azt nem áll módunkban visszaváltani!

Át kell-e vennem a pénztárnál az online vásárolt jegyemet?
  • Online vásárolt jegy esetén nem szükséges pénztárainknál jegyet kérned. A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelő fogja érvényesíteni. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod kollégánknak. Amennyiben nem tudod a jegyedet kinyomtatni és okostelefonnal sem rendelkezel, pénztárainknál e-mail címed bemondásával lehetőséged van jegyed átvételére.

Hogyan jutok be az előadásra az online vásárolt jegyemmel?
  • A vásárláskor kapott vonalkódot a jegykezelőnek kell bemutatni, aki ezt követően érvényesíti. A vonalkódot ki is nyomtathatod, de okostelefonodon is bemutathatod. Egy kód felhasználására csak egyszer van lehetőség.

Ha nem tudom kinyomtatni, hogyan mehetek be?
  • Amennyiben nincs lehetőséged az online vásárolt jegyedet kinyomtatni, kérjük, okostelefonodon mutasd be a jegykezelőnek!

Ha otthon hagytam a diákigazolványomat, hogyan tudok bemenni a filmre az online vásárolt diák jegyemmel?
  • A kedvezményes jegyek érvényesítésének feltétele, hogy a kedvezményre jogosító igazolványt a jegykezelőnek bemutasd! Ha az igazolványt nem tudod felmutatni a bejáratnál, akkor nem tudunk az előadásra beengedni. Ebben az esetben a filmet akkor tudod megnézni, ha teljes árú jegyet vásárolsz a helyszínen az előadásra. Különbözet fizetésére nincs lehetőség.
 

Hírlevél feliratkozás

Kérsz Sugár Mozi hírlevelet?

igen
nem

Add meg az e-mail címed!

American Express VISA VISA Electron Mastercard Maestro OTP Verified by VISA MasterCard SecureCode Vásárlói tájékoztató ÁSZF